Smilies

Image Title Text
Smile Smile :) :-) (:
Ninja Ninja :ninja:
Pffft Pffft :morganna: :pffft:
Wink Wink ;)
Frown Frown :(
Mad Mad :mad: >:(
Confused Confused :confused:
Einstein Einstein :einstein:
Cool Cool :cool: 8-)
Stick Out Tongue Stick Out Tongue :p :P :-p :-P
Big Grin Big Grin :D
Eek! Eek! :eek: :o
Oops! Oops! :oops:
Roll Eyes Roll Eyes :rolleyes:
Er... what? Er... what? o_O O_o o.O O.o
Barefoot Barefoot :barefoot: :barefeet:
Cautious Cautious :cautious:
Censored Censored :censored:
Crying Crying :cry:
Love Love :love:
Laugh Laugh :LOL: :laugh:
Not Worthy Not Worthy :notworthy:
ROFL ROFL :ROFLMAO: :ROFL:
Sick Sick :sick: :puke:
Sleep Sleep :sleep: :zzz:
Sneaky Sneaky :sneaky:
Thumbs Up Thumbs Up :tup: :thumbsup:
Thumbs Down Thumbs Down :tdown: :thumbsdown:
Unsure Unsure :unsure:
Whistling Whistling :whistle: :whistling: :whistles:
X3 X3 :X3:
Fishy Fishy :fishy: :amaury: :Amaury:
Worthless Worthless :worth:
Google Google :google:
Werd Werd :werd:
WTF WTF :wtf:
Lies Lies :lies:
Gift Gift :gift:
Group Hug Group Hug :group:
Dammit Dammit :dammit:
Wasn't Me Wasn't Me :wasntme:
Yeah That Yeah That :yeah:
Popcorn Popcorn :Popcorn:
Bad Words Bad Words :badwords:
Nurse Nurse :nurse:
Doggy Doggy :doggy:
Azh Azh :azh: :morggy:
Chill Pill Chill Pill :chill:
Cowboy Cowboy :cowboy:
Toady Toady :noppid: :skrink:
2 cents 2 cents :2cents:
Thumbs up! Thumbs up! :thumb:
Queen Kathy Queen Kathy :queen:
Little Devil Little Devil :lildevil:
Princess Kathy Princess Kathy :kathy:
Chicken Chicken :chicken:
Evil King Evil King :eking:
Facepalm Facepalm :facepalm:
Hush My Mouth Hush My Mouth :canttalk:
Popeye Popeye :popeye:
Shh Shh :shh:
Irked Irked :irked:
Pleased Pleased :Pleased:
Scowling Scowling ::scowls::
Cynic Cynic :cynic:
Heart Heart :heart:
Russ! Russ! :russ:
Deadpool Deadpool :deadpool:
Pipe Pipe :pipe:
TJA TJA :tja:
Two thumbs up Two thumbs up :2thumbs:
ROFL ROFL :rofl:
Taunt Taunt :daroldi: :taunt: :Daroldi:
Kissy Kissy :kisy:
Sweeties Sweeties :sweeties:
Suspect Suspect :suspect:
Unh Unh Unh Unh :unhunh:
Jiggy Jiggy :jiggy:
Cookie Cookie :cookie:
Did I Do That? Did I Do That? :didi:
Ferris Wheel Ferris Wheel :ferris:
Yeah right! Yeah right! :yeahrt:
Halo Halo :halo:
Middle Fingers Middle Fingers :midfingers:
Paranoid Paranoid :noid:
Order! Order! :Order:
Kitten Kitten :kitten:
Bundle of Energy Bundle of Energy :allecto:
Dancing Banana Dancing Banana :banana:
Band Band :band:
Bang Head Bang Head :banghead:
Head Bash Head Bash :bash:
Cheers! Cheers! :cheers:
Big Laugh Big Laugh :biglaugh:
Birthday Birthday :birthday:
Blush Blush :blush:
Bonk Bonk :bonk:
BooHoo BooHoo :violin:
Bouncy Bouncy :bouncy:
Worship Worship :worship:
Big Gun Big Gun :biggun:
BS BS :bs:
Bugeye Bugeye :bugeye:
Bump Bump :bump:
Cat Cat :cat:
Kitty Kitty :kitty:
Gossip Gossip :gossip:
Cheeky Cheeky :cheeky:
:cookoo: :cookoo: Cookoo
Coffee Coffee :coffee:
Coolgleam Coolgleam :cgleam:
Creeper Creeper :creeper:
Dancer Dancer :dancer:
Party Party :Party:
Dead Horse Dead Horse :deadhorse:
Geek Geek :geek:
Dizzy Dizzy :dizzy:
Dog Dog :dog:
Drama Queen Drama Queen :drama:
Elvis Elvis :elvis:
Excited! Excited! :excited:
Jedi Jedi :jedi:
Foil Hat Foil Hat :foilhat:
Maggie Maggie :maggie:
Giggle Giggle :giggle:
Gogo Gogo :gogo:
Group Hug Group Hug :grouphug:
Gun Gun :gun:
Haddock Haddock :haddock:
Help! Help! :help:
Hiding Hiding :hiding:
Peeking Peeking :Peek:
Hissy Fit Hissy Fit :hissy:
Hits The Fan Hits The Fan :hitfan:
Hmm Hmm :hmm:
I agree! I agree! :iagree:
Flying Flying :flying:
Idea Idea :idea:
Innocent Innocent :lisa:
lol lol :lol:
Cop Cop :cop:
No No No No :nono:
Kick Kick :kick:
OMG OMG :omg:
Protest Protest :Protest:
Rant Rant :rant:
Really Mad Really Mad :rant2:
Center of Universe Center of Universe :centerofuniverse:
Shades Shades :shades:
Hopeless Hopeless :hopeless:
Shell Shell :shell:
Speare Speare :speare:
Shifty Shifty :shifty:
Snooze Snooze :snooze:
Blue Yup Blue Yup :blueyup:
Sob Sob :sob:
Sparkle Sparkle :sparkle:
Superman Superman :superman:
The Bunny The Bunny :bunny:
Tip Hat Tip Hat :tiphat:
Tisk Tisk Tisk Tisk :tisk:
Watching You Watching You ::watchingyou::
Wave Wave :wave:
Welcome Welcome :welcome:
Blinky Blinky :blinky:
Whew Whew :whew:
Woohoo Woohoo :woohoo:
Wow Wow :wow:
Yikes Yikes :yikes:
Yippee Yippee :yippee:
Yup Yup :yup:
Angrybird0 Angrybird0 :angrybird0:
Angrybird1 Angrybird1 :angrybird1:
Angrybird2 Angrybird2 :angrybird2:
Angrybird3 Angrybird3 :angrybird3:
Angrybird4 Angrybird4 :angrybird4:
Angrybird5 Angrybird5 :angrybird5:
Angrybird6 Angrybird6 :angrybird6:
Angrybird7 Angrybird7 :angrybird7:
Angrybird8 Angrybird8 :angrybird8:
Angrybird9 Angrybird9 :angrybird9:
Angrybird10 Angrybird10 :angrybird10
Angrybird11 Angrybird11 :angrybird11:
Angrybird12 Angrybird12 :angrybird12:
Anonymous_Pigeon Anonymous_Pigeon :anonymous_pigeon:
Borg_Pigeon Borg_Pigeon :borg_pigeon:
Cool_Pigeon Cool_Pigeon :cool_pigeon:
Cry_Pigeon Cry_Pigeon :cry_pigeon:
Duh_Pigeon Duh_Pigeon :duh_pigeon:
Er_What_Pigeon Er_What_Pigeon :er_what_Pigeon:
Flirty_Pigeon Flirty_Pigeon :flirty_pigeon:
Mad_Pigeon Mad_Pigeon :mad_pigeon:
Meh_Pigeon Meh_Pigeon :meh_pigeon:
Ninja_Pigeon Ninja_Pigeon :ninja_pigeon:
Coo_Pigeon Coo_Pigeon :coo_pigeon:
Pirate_Pigeon Pirate_Pigeon :pirate_pigeon:
Rolleyes_Pigeon Rolleyes_Pigeon :rolleyes_pigeon:
Shameful_Pigeon Shameful_Pigeon :shameful_pigeon:
Shocked_Pigeon Shocked_Pigeon :shocked_pigeon:
Singing_Pigeon Singing_Pigeon :singing_pigeon:
Sleepy_Pigeon Sleepy_Pigeon :sleepy_pigeon:
Sneaky_Pigeon Sneaky_Pigeon :sneaky_pigeon:
Sorry_Pigeon Sorry_Pigeon :sorry_pigeon:
Watching_You_Pigeon Watching_You_Pigeon :watching_you_pigeon:
Watching You Too Watching You Too :watchingyou2: :w2:
Watching_You2_Pigeon Watching_You2_Pigeon :watching_you2_pigeon:
WTF_Pigeon WTF_Pigeon :wtf_pigeon:
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.